Son zamanlarda fotoğraflarda ve videolarda dikkat mi çeken şey insanlar neye sahipse karenin ufak bir detayında da olsa onu sergiliyor sizce bu güzel bir şey mi kötü bir şey mi? İYİ GECELER 💤
Sahip olduklarını gösteren mi? Sahip olduklarını göstermeyen mi?
Bazı şeyler aslında çok göz önünde olmaz ama günümüz de her şey onaylanma imrenilme ve benim ondan daha iyisine sahibim görülme devri olduğundan bunu yapıyorlar aslında sıradanlık ve sadelik güzelliktir bunu fark etmeleri dilegiyle..