"İyi ki" dediğin şeyler mi daha çok, "keşke" dediğin şeyler mi?

Bu zamana kadar yaptıklarına "iyi ki yapmışım" mı diyorsun yoksa "keşke yapmasaydım" mı?
Hangisi daha ağır basıyor?
İyi ki dediğin şeyler mi daha çok, keşke dediğin şeyler mi?
"İyi ki" dediğin şeyler mi daha çok, "keşke" dediğin şeyler mi?
Cevapla