Kişilik & Karakter Hayatınızda en çok "keşke " mi? "İyi ki" demeyi mi tercih ediyorsunuz? zevk-i-alemmmmm Takip Et Master Yaş: 44 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben yaşadığım her iyi veya kötü şey için iyi ki diyorum. Bugun beni ben yapan o yaşadıklarım çünkü Hayatınızda en çok "keşke " mi? "İyi ki" demeyi mi tercih ediyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Ben en çok keşke diyorum.. yapamadığım şeyler için 0 1 Yorumla zevk-i-alemmmmm +1 yıl Barış bütün gün buradasın cevap vermediğin soru yok😂😂Nasıl yapacaksın hayalindeki şeyleri. Burada harcanıp gidiyorsun. Çsg eig vs sana bişey kazandırmaz abicim.
yolcununbiri Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl İkisini de sık kullanmam. Keşkeyi hayatımdan çıkardım zaten. Sadece inşallah diyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben en çok keşke diyorum.. yapamadığım şeyler için
Barış bütün gün buradasın cevap vermediğin soru yok😂😂
Nasıl yapacaksın hayalindeki şeyleri. Burada harcanıp gidiyorsun. Çsg eig vs sana bişey kazandırmaz abicim.
İkisini de sık kullanmam. Keşkeyi hayatımdan çıkardım zaten. Sadece inşallah diyorum.
Iyi ki.