Hayatınızda en çok "keşke " mi? "İyi ki" demeyi mi tercih ediyorsunuz?

Ben yaşadığım her iyi veya kötü şey için iyi ki diyorum. Bugun beni ben yapan o yaşadıklarım çünkü
Hayatınızda en çok keşke  mi? İyi ki demeyi mi tercih ediyorsunuz?
Hayatınızda en çok "keşke " mi? "İyi ki" demeyi mi tercih ediyorsunuz?
Cevapla