Başarı, kariyer, mutluluk, huzur, daha anlayışlı insanlar, gelecek garantisi v. s.
Hayatınızda neyin olmasını dört gözle bekliyorsunuz?
#Cassie
Hayatınızda neyin olmasını dört gözle bekliyorsunuz?


Şirketin bir an önce ayrılıp her şeyi rayına oturtmasını bekliyorum. Karman çorman oldu her şey. Bi ayrılcaz diyorlar bi devam diyorlar bekliyoruz öyle
Kısa zamanda hepsi yoluna girer insallah 😌
İnşallah Aminn cümlemizin 😌
Başarı, kariyer, mutluluk, huzur, daha anlayışlı insanlar, gelecek garantisi v. s.
Bu saydiklarının hepsine ulaştım. Bunlar açısından bir beklentim kalmadı. Gözüm açık giderim dediğim bişey kalmadı hayatımda ama istediğim bişey var. Olsa da olur olmasa da çok da önemli değil. O da ABD’ye daha hiç gitmedim. Bu yaz ya da gelecek yaz oraya gitmek istiyorum.
Şu hayatta en çok istediğim şey oğlumla aramızın çok iyi olması eskiden olduğu gibi yine onunla iyi vakit geçirebilmek sohbet edebilmek yani hayatı tekrar onunla paylaşabilmek... çok özlüyorum... Ve birde yeniden gerçekten sevilip sevebileceğim bir kadınla hayatımı birleştirmek evlenmek yani...
Bitkoin’in ay sonu ya da Mayıs başı çökmesini bekliyorum.
Çökerse yatırım yapmayı bekliyorum.
Gerçekleşirse yıl sonuna kadar gerçekleştirmek istediğim büyük hedeflerimi gerçekleştirebileceğimi umuyorum. İnşallah 🍀😇
Gerçekleşirse seneye karavanım ile geziyor olurum inşallah 😊😊😊
Cevap
53Cevap
Düşündümde öyle heyecanla beklediğim bir şey yokmuş, bu soruyla onu anlamış oldum. 😄
😄😄 farkındalık yaşadın.
Allah razı olsun.😄
Amin 😄❤️
Artık dört gözle beklediğim bir şey yok. Dört gözle beklediğim her şey sonuca ulaştı ve ben bir tanesine bile erişemedim. Bu saatten sonra da öyle beklediğim yeni bir şey kalmadı.
Herhangi bir beklenti içerisinde değilim.
Sevgilimin olmasını
Neyin olmasını 4 gözle beklediysem ters tepti. O yüzden hiçbir şey beklemiyorum. Sıfır beklenti, sıfır sıkıntı
O kadar heyecanla beklediğim bir şey yok şimdilik.
Ara sıra tatil isteği yoğunlaşsa da daha zamanı var diyerek geçiştiriyorum. .
huzurlu bir hayatım olmasını
böyle kaygılarımın bittiği
kimsenin beni yormadığı bir hayat
İlk başlarda tedavi olup iyleşmemi. Sonra istediğim mesleğe yapmak, Yeni İnsanlarla tanişmak, Özgür bir hayat yaşamak, İstediğim yere gidebilmek.
Allah şifalar versin
Kariyer olarak neredeyse her şeyi tamamladım. Ekonomi de bunla paralel ilerliyor zaten..
şu an istediğim iki şey var:
- Ülkenin durumunun düzelmesi
- Sevdiğim ve asla bırakmayacağım bir kadın..
zengin olabilir miyim acaba diye bekliyorum bakalım😂
Onu ben de bekliyorum hayırlısıyla 😄
Hadi inşallah 😂
İçinde aşk olmayan bir açıklama. Aşk yoksa ben gidiyorum :D
Aşkı özellikle yazmadım aşk kategorisine girmesin diye 😄
Uzmanlık alanım ama 🥲
Ama istediğiniz görüşü yazabilirsiniz ki yine de 😌
Hepsinden karışık alabiliyoruz mu😅
Tabii ki. Fındık, ceviz de olsun mu 😄
Olsun. :D yarım kilo fazladan huzur ve çikolata lütfen :D
hepsi hayatın beklentileri içerisinde mihenk taşı hangisinden vazgecebileceğimi bilemedim bu umutlardan
Rockstar'da çalışmak sdkfdsk
Paranın artık sorun olmadığı bir hayatı dört gözle bekliyorum. Yani artık parayı düşünmek istemiyorum. Para düşünmekten mutluluğu unuttum.
Çiftlik olsa aslında ve bir de eğitim vakfı kurma işte. Dört gözle değil de sabırla diyeyim. Uyuz olduğum bir durum da var da neyse. 🤣🤣🤣
Var bir şeyler ama beklentim yokmuş gibi davranıyorum, söyleyince çok isteyince büyüsü bozulur diye kendime bile söylemeye çekiniyorum.
Mutlu olmayı bekliyordum da kabul ettim ya olmayacak galiba beklemiycem belki beklemezsen belli bir yerden sonra alışırım
Dinlenmeee bekliyorum yıldım
İhtiyacın var
😕
Tutku😐
Tek taraflı olanından değil artık karşılıklı olanından..
Gerçekleşir umarım en kısa zamanda. 😌
Sevgi saygi ve sadakat le bağlı biri olsa fena olmazdi.
Ticaretin biran önce eski haline dönüp gelecek planlarimin biran önce gerçekleşmesi
Sevdigim kadını bulmayı dört gözle bekliyorum.
Tek eksik desem yalan soylememis olurum.
Kesinlikle "düzen".
Bir yaprak misali orsdan oraya savrukurken geçiyor ömrüm..
Güzel giden hayatımın güzelliği hiç bitmesin. Beklediğim bir şey yok neden sonunda ölüyoruz.
😀 Bazı planlarım var ve evet dört gözle bekliyorum
Sihirli bir değneğin hayatıma dokunup komple değiştirmesini
Ama değiimeyecek 😭
Bir para ve haber bekliyorum dört gözle bekliyorum ama gelmiyor canına yandığım
iyi bir iş, eğlenceli bir yaşam, mutlu arkadaşlıklar ve tabi huzur
İş sevgili eş sosyal hayat gezmek eğlenmek ama maalesef hiçbiri olmadan yaşlanıyorum
Apartman daki canım komşulardan kurtulmak istiyorum
İnşallah
Herhangi bir beklenti içinde değilim
İşimde şu an her şey yolunda gidiyor. Amacım ulusal bir kanalda görev yapmak
Kariyer ve aşk diyebilirim beni jarekete geçiren hayallerim var
Psikolojim düzelsin arkadaşım olsun gerisini ben hallederim Allahım nolur 18 yaşındayım artık ölcem yalnıxlıkdan
Bir gecede hayatimin degismesini o kadar cok istiyorum ki bundan sonra her sey iyi ve yolunda gitse ama nerde bende oşans☹️
Emekli olmaya 🤭 yorulduğumu hissediyorum..
Ayy canım benim insallah o da olacak 😘😘🤭
İnşaAllah canım benim sağolasın 😘😘
🥰🥰
En acilinden atanmaya ihtiyacım var
İnsallah Allah gönlünüze göre verir.
Teşekkürler. Herkesin gönlünce olsun🙏🏼
Amin 😌
İyileşmeyi bir an önce
Geçmiş olsun 😌 Acil şifalar 🎈
Atanmayı dört gözle bekliyorum sonrası çorap söküğü gibi çözülecej gibi geliyor bana.
Stajımı bitirip yüklü miktar para toplayıp hayatımın geri kalanını Dubai de geçirmek istiyorum
Eşim, mutluluk, huzur fazla değil çalışıp para kazanıyor insan zaten
Bu sorunun cevabını bildiğini varsayıyorum 😂
Tahmin ettim
Kalp 💓 kalbe karşıdır ❤️
Kariyer buarlar hedefim o
Huzur huzur huzur başka birsey istemiyorum
Bekliyordum , artık beklemiyorum
Bitirmem gereken okul ve evlilik
Kariyerim için sağlam bir adım
Şu ingilizceyi öğrenmek
Bu dünyadan göçüp gidedeceğim anı
Saydıklarınizin hepsini istiyorum
Çok az kaldı sadece bir kaç ay
Hepsini. Ama çok bir beklentim de yok gibi
Huzurlu, mutlu bir evlilik🌼
Kariyer ama hiçbir çabamda yok
Mutluluk, sevgi, aşk, kariyer.
Jsjjs kariyerimin tabiki
Özgür olacağım günleri
Özgürlük denen yalana inanmayı ne kadar da çok seviyor ülkem insani
Mutlu ve huzurlu yasamak
Kurban Bayramını 😂😂😂
Ben en çok kariyerimin olmasını dört güzle bekliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?