Başarısızlığımızdan sevinç duyan insanlara nasıl ders verebiliriz?

Merhabalar. Atanamamış bir meslek sahibiyim. 3-4 yıldır uğraşıyorum ama bu arada yükseltiyorm da okulumu. Biliyorum ailede akrabamda arkadaşlarımda okumamış insanlar bu başarısızlığımdsn keyif alıyor. Ve başkalarının başarısını yüceltirken beni demoralize etmek için benm emeğimi yoksayar gibi bir tavırdalar. Biliyorum bu onların kendi ezilmişlikleri fakat yinede içten içe onlara ders vermek istiyorum. Başarıya ulaşınca onlar içten içe bozulurlar mı yoksa onlara değerli olduğumu göstermek için ekstradan bir şey yapmam gerekiyor mu. Yani kötülük değil fe bi şekilde iyi bir yoldan onları bozmak istiyorum. Zaten çok mütevazı olduğum için insalar emeğimi görmezden geliyorlar. Yani kendimi övmediğşm için böyle olur. Sadece sınavı kazanana kadar kimseyle uğramadığım için gözlerinde ezik gibi durdum. Ben normalde çok aktif bir insanım
Başarısızlığımızdan sevinç duyan insanlara nasıl ders verebiliriz?
Cevapla