Kişilik & Karakter İnsanlarla en çok hangi sebeplerden tartışıyorsunuz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor İnsanlarla genel olarak sorun yaşadığınız konular nelerdir? İnsanlarla en çok hangi sebeplerden tartışıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Bilmediği bir konuda ısrarla biliyormuş gibi konuşmaya devam eden kişilerle ister istemez tartışma sınırında buluyorum kendimi. İnsan susması gerektiği yeri de, konuşması gerektiği yeri de bilmeli. Konuşmak için konuşanlara tahammülüm yok. 1 0 Yorumla
AsellusAustralis Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Eskiden yerli yersiz sebeplerden çok tartışıyordum. Artık zamanın ne kadar kıymetli olduğunu farkettim. 1 0 Yorumla
resimvemüzikruhu Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Biraz kuralcı biriyim, kural ihlali sevmem(Şerefsiz insan sevmem, şerefsiz insan her şeyi yapabilir) 1 0 Yorumla
edoclxx21 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Hak ve hareketlerini beğenmediğim insanlarla çok tartışırım 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar