Günaydın, iyi diyelim iyi olsunum.. Romantik bir insan olduğumu düşünüyorum hatta fazla romantiğimdir, çevrem de bunu dile getirir. İlla bir şeyde bir romantiklik veya duygumu katarım ortaya. Ama tabii odun damarımın da tuttuğu olur bazı zamanlar, onda da yüksek ihtimalle moralim bozuktur veya keyifsizimdir.
Romantik biriyimdir. Şarkı, şiir, börtü böcek ne ararsan var. Ama bu iyi niyetimin suistimal edileceğini göstermez. Boynuzları sivriltirsem tersim de kötü olup pis teperim. 😄
İlişkilerdeki niyet çok önemli kalıcı olup olmaması..