Kötü günlerin üstesinden nasıl geliyorsunuz?

Hayattan o kadar sıkıldım o kadar bıktım ki anlatamam. Zaman hiçbir zaman ilaç olmayacak gibi geliyor bana her geçen gün daha kötüye gidiyor yaşamım. İstediklerim, düşündüklerim ve hayallerim ile hayatım, şu an ki yaşadıklarım çok farklı yöndeler. Depresyonda mıyım, yoksa anlık duygu değişimi mi bilmiyorum ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Var mı yorum yapacak bana fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize teşekkür ediyorum bir nebze olsun içimi döktüm
Kötü günlerin üstesinden nasıl geliyorsunuz?
Cevapla