Bunun nedenini anlayabilecek insan hakikaten insan sarrafıdır. siz anladınız mı?

(yaşım 25 profil yanlış düzeltilmiyormuş) twitterda bir arkadaşın kuzenini takip ediyorum (erkek), doğa tarihi yerler vb resimleri paylaşıyor epey bir takipçisi var. benim de ilgim var böyle şeylere. bir ara tartışmıştık bir konuda. kızıp takipten çıkmıştım, o da çıkmıştı. ama sonra kuzeniyle gezerken karşılaştık ve kinci gibi davranmadı, selam verdik birbirimize. ben zaten kinci değilim hiç. ben de tekrar takibe aldım birkaç gün sonra ama o almadı takip ettiğimi bildiği halde. gerçi o konuda bir şey diyemem çünkü kardeşini, kuzenini bile takip etmiyor... soru şu: herkesin yorumunu beğeniyor, benimkini de beğeniyor bazen ama ne zaman beğense hemen geri çekiyor. sanki yanlışlıkla hızlı hızlı herkesin yorumunu beğenirken benim yorumumu da beğeniyor ve fark edince de geri çekiyor. 3 aydır durum böyle.. sadece tek bir beğeniyi geri çekmemiş o da babasının ölüm yıl dönemindeki paylaşımına yaptığım baş sağlığı yorumum onu da fark mı edemedi bilmem yüzlerce yorum geliyor çünkü. bir insan bunu niye yapar ki, gelmiş 35 yaşına kocaman adam, üstelik öğretim üyesi bu insan? hayır varlığımdan rahatsızsa çıkacağım takipten gurursuzluk gibi oluyor böyle çünkü..
Bunun nedenini anlayabilecek insan hakikaten insan sarrafıdır. siz anladınız mı?
Cevapla