Kafamın içinde 40 kedi dolanır kuyrukları birbirine değmez. Ben bu hayatta önceden aradığım şeyleri bulamadım. Zaten bulamazdım da aç gözlü olmak o kadar kötü ki. Elimde olanlara sahip çıkıp değerini bildiğim günden beri yıllardır huzurum var. Bir şey aramıyorum, tokum, sessizim, huzurluyum, şükür ediyorum. Tek istediğim ben öldükten sonra kedilerimle iyi bakılması. Başka bir beklentim yok.
En İyi Cevaplar