Elim ayağım titriyor kalbim durmak üzere ne olur yardım edin bir bakar mısınız?

Yaşım 20 üniversitedeyim mülakatlara hazırlanıyordum.. ilk kez yapmayacağım bir şey yaptım.. çok pişmanım... canım çok yanıyor.. kendi param yetmediği için ve çok ihtiyacım olduğu için birşeye annemin kredi kartıyla bir şey satın aldım habersiz çok pişmanım.. mecburdum.. gerçekten mecburdum.. bugün yanıma geldi eve gelince "seni polise söyledim, kayıt ettiler ismini soyismini.."polislik ya da askerlik hayallerinden vazgeç, şikayet etmedim sadece ismin kayıt olsun istedim yoksa almaya geleceklerdi" dedi.. canım çok yanıyor.. çok pişmanım ilk kez yaptım böyle bir hata mecburdum.. kendime zarar vermek üzereyim hayatımda istediğim iki meslekten birini yapamayacaksam kaydım geçmişse ben yaşayamam artık çok pişmanım utanıyorum.. doğru söyleyip söylemediğini nasıl anlarım annemin canım yanıyor lütfen yardım edin.. e devletten kayıt var mı yok mu öğreniliyormuş kaydolup öğrenebilir miyim gerçekten 😓
Elim ayağım titriyor kalbim durmak üzere ne olur yardım edin bir bakar mısınız?
Cevapla