Kızlar, Depresyonda miyim neden böyleyim bana yardımcı olur musunuz?

selam nasil başlasam bilemiyorum biraz uzun olacak ama görüşlerinizi bekliyorum
Hayatim öyle dagildıki nasil toparlicam nereden başlıcam nasil başlıcam hiç bilmiyorum. 2 yıllık üniversite okuyorum son senem ama alttan derslerim olduğu için mezun olamadım bu sene kpss ye girecem calismaya bile hevesim yok halbuki eskiden ne heveslerle ders çalışırdım. Sosyal hayatim hiç yok köyde nasil sosyallesebilirim bilmiyorum. herkesten herşeyden uzağım. Bi köyde yasıyorum köy hayatını az cok biliyorsunuzdur pek yapılacak bir şey yok. Tek beni mutlu eden erkek arkadaşım var onun dışında ailem dahil hersey beni yoruyor. Kendimi cok yorgun hissediyorum ruhen nefes alamıyor musum gibi oluyorum hep ruhum daralıyor erkek arkadasimla uzak iliski yaşıyoruz bununda verdiği özlem var sadece nadir bile olsa görüşüyoruz ama görüştükçe daha cok özlüyorum ama elimden bisey gelmiyor maddi durumu iyi olmadığı için bisey yapamıyoruz yoksa birlikte bı ev tutacaktık ama yok. Ailemle de aram pek iyi degil zaten bu yorgunlugumun sebeplerinden biri onlar evde huzur bırakmadılar sürekli ağlıyorum elimden bisey gelmiyor diye. erkek arkadaşımla kaçmak bile aklıma geldi ama yapmadım sırf ailem üzülmesin diye ne yaparsam yapayım onlara yaranamıyorum. Eskiden aileme düşkün biriydim ama bağırıp çağırmaktan aşağılamaktan başka bisey yapmıyorlar nefret ediyorum onlardan artık. Hiç bir şeye hevesim kalmadı ailem yüzünden bazen ölmek bile istedim halbuki yapacağım en son şey ama cok yoruldum nasil mutlu olurum nerden başlıcam sağlıklı düşünemiyorum artik. Derdimi buraya yazdım kimseye bunları anlatamıyorum sevgilim dışında onunda elinden bisey gelmiyor şimdiden teşekküler...
Kızlar, Depresyonda miyim neden böyleyim bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla