Canımı yakanın canını yakıyorum ama haksız yere ve durduk kimsenin asla canını yakmam sizce doğru yolda miyim?

Hayat acımasız kendimi ezdirmemem lazım bilmiyorum yanlış mi
Canımı yakanın canını yakıyorum ama haksız yere ve durduk kimsenin asla canını yakmam sizce doğru yolda miyim?
Cevapla