Çirkin insanlar hep yalnızlığa mahkummu?

Hiç arkadaş çevrem yok.
Sevgilim yok.
Aşırı özgüvenli ve vasıflı zeki kızım ama bir işe yaramıyor.
Özgüven demişken ego değil çirkin olduğumun farkındayım.
Gayet rahat sohbet ediyorum iletişime geçebiliyorum fakat umursanmıyorum.

Bu arada özgüven eksiklerini ve artılarını bilmektir ben bunun farkındayım.
Çirkin insanlar hep yalnızlığa mahkummu?
Cevapla