Erkekler bir kızla göz göze geldiklerinde utandığı için mi gözlerini kaçırır yoksa kizı beğenmediği ya da umut vermemk için mi kaçırır?

Evet sorum şu ki erkekler neden bir kızla göz göze gelince gözlerini kaçiŕır hemen utanırmı yoksa kızı beğenmediği için veya umut vermemk için yanls anlasılmamak için mı kaçırır?
Erkekler bir kızla göz göze geldiklerinde utandığı için mi gözlerini kaçırır yoksa kizı beğenmediği ya da umut vermemk için mi kaçırır?
Cevapla