Yakışıkiı erkekler çok duygusuz değil mi bağlanmıyorlar kimseye kullanıp atıyorlar aşık olmuyorlar ;) ?

Yakışıkiı erkekler çok duygusuz değil mi bağlanmıyorlar kimseye kullanıp atıyorlar aşık olmuyorlar ;) ?
Yakışıkiı erkekler çok duygusuz değil mi bağlanmıyorlar kimseye kullanıp atıyorlar aşık olmuyorlar ;) ?
Cevapla