Aylık 6 Bin Kazanıyorum Ama Mutsuzum Hayat Bu mu Gerçekten?

Ben yaklaşık 6 eşim de 3 bin tl civarı kazanıyor. Her gün deli gibi çalışıyoruz arabamız var. En lüks yerlerde yemek yiyoruz. Bu bana öyle saçma gelmeye başladı ki. Önceden param yoktu. Şimdi param var ortamanında üstünde sayılabilir. Etrafımdaki insanlar çok cool fakirleri umursamıyoruz mesela. Onlar umursamıyor yani. Lüks yemekler lüks arabalar lüks kıyafetler... Komedi bir düzene girdim bir kaç yıldır. Çevremdekiler mutlu ama ben mutlu değilim mutsuz değilim ama bu rol yapmak bu umursamaz lüx yaşam beni tatmin etmiyor. Aksine saçma geliyor. Param var diye saygı duyan yapmacık insanlar yapmacık gereksiz pahalı yemekler gereksiz pahalı araçlar...

Hayatın amacı bu muydu?
Aylık 6 Bin Kazanıyorum Ama Mutsuzum Hayat Bu mu Gerçekten?
Cevapla