Ben yaklaşık 6 eşim de 3 bin tl civarı kazanıyor. Her gün deli gibi çalışıyoruz arabamız var. En lüks yerlerde yemek yiyoruz. Bu bana öyle saçma gelmeye başladı ki. Önceden param yoktu. Şimdi param var ortamanında üstünde sayılabilir. Etrafımdaki insanlar çok cool fakirleri umursamıyoruz mesela. Onlar umursamıyor yani. Lüks yemekler lüks arabalar lüks kıyafetler... Komedi bir düzene girdim bir kaç yıldır. Çevremdekiler mutlu ama ben mutlu değilim mutsuz değilim ama bu rol yapmak bu umursamaz lüx yaşam beni tatmin etmiyor. Aksine saçma geliyor. Param var diye saygı duyan yapmacık insanlar yapmacık gereksiz pahalı yemekler gereksiz pahalı araçlar...
Hayatın amacı bu muydu?
Hayatın amacı bu muydu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar