Onca zor ve acı günlere rağmen aşka yaşam sevincimi yitirmedim.. Yaşanan güzel günler ve sağlıklı olmak yaşam sevinci için bir doping aynı zamanda kimseyi kiskanmadim.. Murat 124 beni Mercedes binenden çok mutlu etti.
Bu süreç tamamen Pandemi ile alakalı bir durum. İnsanla ister istemez kısıtlandı. Evlere mahkûm oldu. İnsanlar daha da mesafeli oldu. Bu süreç geçici yine eski günler gelir inşallah
Evet hele ki şu ülkede sevinç diye bir şey kalmıyor insanların çoğu bıkkın
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Olgunlastim, ayaklarim yere daha saglam basar oldu ve insanlar ile hayattan neler beklemem veya beklememem gerektigini ogrendim 🤞 Yasama sevincim ayni, azalma yok 🥳
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yıllar değil de eski sevgilsini unutmak için benle çıkıp daha sonra barışınca benden ayrılan kişi yaşam sevincimi azalttı Allah a havale ediyorum