Ahh gençlik diyorum jxjdjf 😎
Mutluluk, sağlik, huzur, sevdikleriniz her şey olabilir.
Ellerinizden kayıp giderken tutamadığınız neler var?
Mutluluk, sağlik, huzur, sevdikleriniz her şey olabilir.
Ellerinizden kayıp giderken tutamadığınız neler var?
Saçlarımın yavaş yavaş ağarmasini,
Biyolojik olarak yaş almayı engellemiyorum. 17 yaşında kızımin benimle moruk diye dalga gecmesi zaten bitiriyor beni. Lan biz daha dün liselilerle takiliyorduk ne ara geldik 43'e diye. Şimdi liselilerle takılıp kahve içmek için kızıma rüşvet vermek zorunda kalıyorum 😂😂😂
Selamlar,
Yani senin de söylediğin gibi tamamen gençliğim diyorum. Ellerimin arasından ve gözlerimin önünde geçip gidişini izliyorum ve benim elimden bir şey gelmiyor. Yapacak bir şeyde yok zaten. Hayatın akışında olan normal bir durum yapacak bir şey yok maalesef.
Rica ederim✌️
Huzur diyesim var ama o zaten çocuklukta kaldı.. Herkesin öyledir sanırım..
Sevdiklerim ve sağlığım yerinde duruyor..
Saçlarım diyorum ben.. Durduramıyorum..
Benimkilerde beyazlıyor durduramıyorum😄
Keşke beyazlasalar.. Hala 3'te.. 😄
Jshdhd çirkefleşmek istemiyorum 😂😂
Dur seveyim biraz şunları.. 😄
😁hıh
Hani az ya.. Kolay oluyor sevmek.. 😄😅
Jdjfjf zaten var olan 3-5 tel diyorsun anlaadııım 😁(tarak emojisi)
Öhömm..
O kadar da değil be.. 🦱
Kar beyaz saçımı yolasım gelir,, şarkısını öneriyorum size sayın Alaçatı_mavisi 😀
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Cevap
12Cevap
Onu tutamadim.
Belki yalnizligim'in sebebi o oldu. Onu baskalarinda aradim. Baskalari üzüldü bosuna..
Bazen görüyorum onu ama kendisi bir baskasi olmus.. Veya bilerek yapiyor.
Kadin icin kendime hep kizdim.
Sağlığım elimden gidiyor gibi
Müsade etmeyelim lütfen
Amann atın ölümü arpadan olsun
İlişkilerim. altında hep buzlu zemin oluyor 🤦 kötü olan taraf ayağımda her zaman kaymaz ayakkabı varken oluyor 🤷🏻
zaman akıp gidiyor ona engel olamiyorum zehra sadece baska kimse yok
Ben duş alırken sabunu çok kaydırıyorum
Yıllarım gidiyor buralarda 😀
Bunlar daha iyi günlerin hanfendi😆😆
Gençliğim
Ben öleyim o zaman kdjfjf
OO seninki çoktan kaymış 😂
Pissluuukkk😄
Zaman hızlı akıyor hocam
Tutamıyorum zamanı🤗
Paracıklarım:)
Yerine fazlasıyla gelir 😄
Sevgili sayım arttıkça param azalıyor, neden böyle oluyor:)
Seninki biraz ters orantı olmuş asjsjs
Bunlar kesin beni yiyorlar:)
aaa yok yaa öyle düşünme hemen 😄
Günahlarını almayayım, mübarek ramazan ayında:)
Jdhcjdhd dedikodu yaptiktan sonrs ben 😂
Gıybet aşamasına gelmedikten sonra dedikodudan bir şey olmaz:)
Kalbimde kalanlar
Her şey kayıp gitti zaten bir şey kalmadı
Kendimi kaybettim kayip gitti öylece
Gençliğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?