Bilim kurgu filmlerinde denk geldiğimiz ve gerçekte de var olan bir olay; insan bedenini dondurmak!
Dondurulan bedenlerin uzun yıllar sonra aynı vücutla yaşamlarına devam edebileceği düşünülüyor. Bunun için kendisini donduranların sayısı da 250’yi geçmiş durumda. Bazıları bunu mantıklı bulurken, bazıları gereksiz buluyor.
Peki sen bir gün uyanmak ümidiyle kendini dondurur muydun?
Dünyada kendini donduran sayısı 250’yi geçti! Bir gün uyanmak ümidiyle kendini dondurur muydun?
Bence aptallık. 20 yıl önce bir insanı dondurmuş olsan da bugün uyandırsan sudan çıkmış balık gibi olır. Hiçbir şeyi bilmez, anlamaz. 20 yılda dünya değişir.
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Hayır ya ben dondurulmak istemem ne olursa olsun.. Anı yaşamak varken dondurmak neden.. İnsanların kader kavramını da atlamamaları gerektiğini düşünüyorum.. Ayrıca insanların dondurulduktan sonra sağlıklı bir biçimde uyandırılabileceklerine dair somut bir kanıt da yok maalesef.. Bu çok büyük bir karar ve ilerisinde ne olacağı asla kestirilemez.. Bir nevi intihar da diyebiliriz.. Çünkü uyandırılacağını bile düşünürsek yine de uyudukları zaman dilimi ömürden kaybedilen zaman kaybıdır.. Yaşlanmayı da durduracaklarına garanti yok.. O sebeple 20 sene yaşlanmış bir biçimde uyanma riski de var. O sebeple anı yaşamak en güzeli bence.. Keyifli geceler..
Dondurmazdım. Donanları o zaman kim eski hale getirecek? Ya bir aksilik olursa? Elimizdeki üç beş seneden de olmayalım :D ne geliyorsa açgözlülükten geliyor