Sabrımı çok çok zorlayıp damarıma basıldığı halde sakin kalmak için had safhada çaba sarfediyorsam muhakkak bu fırtına öncesi sessizliktir canını seven kaçsındır , malum sessiz atın çiftesi pek olur derler :(
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Çok pis kıskancım. Allah'ım deli oluyorum bazen. Ama bunu bellide etmiyorum içim içimi yesede. Birde fevriliğim. Kafaya estiği zaman o an o öfkeyle yanlış ve hata yapabiliyorum. İşte bu iki duygu bana fırtına etkisi yaratıyor.
Aptal yerine koyarlarsa vay hallerine birde haksızlık karşısında kıyamet kıpartırım onun haricindekileri bir şekilde tutabiliyorum artık. Eskidendi çok eskiden😅