Bulunduğun yer memnun etmiyorsa, yerini değiştir. Ağaç değilsin. O yüzden sana iyi gelmeyen, seni üzen, değersiz hissettiren, hayatını zorlaştıran, enerjini tüketen insanları hayatından çıkar. Ya da sen onların hayatından çık. Kökün kimseye bağlı değil. Jim Rohn.. #54srp
Enerjini düşüren insanları kolaylıkla hayatından çıkarabilir misin?
Bu kim olduğuna bağlıdır. Şimdi samimi biri değilse benim açımdan zaten sorun olmaz ancak samimi değer verdiğim biriyse zor biraz. Son damlasına kadar da uğraşırlar sonra giderler işte. Yine de değer benim değerim onun için sorun yok. Enerjili insanım her daim. Enerjimi bitirecek bir canlı yoktur.
Kolay çıkarmam, kendi hayatıyla ilgili sıkıntıları varsa bana yansıtsın zaten, yansıtmazsa yanında olamam fakat her şey güzelken kendi kendine bir şeyleri sorun yapıyorsa sürekli, bu sıkıntı olur asıl...
Hepsini değil. Bazı insanlara el mahkûm katlanmak zorunda oluyorsun. Silmek mümkünse her türlü siler, hayatımdan çıkartırım ama şartlardan ötürü çıkarmam zor oluyorsa mecburen sıkarım dişimi.
Nasıl ki kendimi sevmeye başladım o zaman saniyelerimi almıyor. Hepimizin derdi sıkıntısı var ama kurban olduğum bana sabretme gücünü verdiyse bunu yapabiliyorsam herkes yapabilir. Kimsenin kimseyi enerji bile olsa sömürmeye hakkı yoktur. Sevgiler...