Tabii ki islamiyete göre.
Günahlarım.
Sevaplarım.
Eşittir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevaplarımızı hatırladığımız için çoğumuza sevabımız daha çokmuş gibi geliyor. Ama işlediğimiz günahlar, kötülükler? Onları yapıp yapıp mazide bıraktığımız için sanki hiç günahımız yokmuş gibi davranıyoruz. Sanırım benim günahım daha çok bu yüzden ☾
Thanx ✰ B'Bot
Cevap
6Cevap
bilemem orasini ama kul hakki yemedim mesela sirk kosmadim zina yapmadım
Hep ölmeye hazır olduğumu düşünüyordum kim bilir belki de günahlarım azdı ondan. Allah bilir.
İslamın günah dediği her haltı yemişimdir, o usülde bakarsak of of…
Dkdkdkddkdm
merhametli birinin bunu pek te umursayacağını sanmıyorum :D
Sevaplarım çoktur çünkü iyilik için yaşıyorum
Günah diye bir şey yok
Ne bilek aga
C seçeneği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?