
Kimi, güveni. Kimisi ise öfkesini.
Sende neler oldu?

Saf olmamayi ogrendim ve bilgime bilgi kattim
Teşekkürler
Cevap
2Cevap
İnsanlardan kendimi sakındım. Çünkü insan oğlu mutsuzluk vaat eder. Çünkü insan oğlu en güzel gününüzün içine edebilir.
Nasırlaşmayı gerçekten ben istemedim ama büyüyemeyecektim iyi oldu böyle diye düşünüyorum.
kırılınca değişiyorum içimden bişeyler kopuyor sanki bi düğüm var ve o çözülüyo gibi oluyo
Psikolojimin moralini bozdu kırgınlıklar
Sen düzeltsene?
Kullanma klavuzunu atmışım yanlışlıkla zor yani🤦♀️
Üretim sende 🤨 yeni kılavuzlar çıkar
Kendimle bi konuşayım bunu👀
Olur. Sonu kavgaya çıkmasın
Yok hallederim 😂
Hadi bakalım xd
Psikopata döndüm vicdan kırıntısı yok bende
Sen hâlen moderasyon mu yapıyorsun akışı yenileyip duruyorsun?
Yoo yapmıyorum küstürdüler beni moderasyona
Küsme olacaksın elbet.
Yok ya imkansız artık
Yaktım
🚬🚬🚬
Artık eskisi kadar hümanist değilim..
Daha merhametsiz ve vurdumduymaz bir insan oldum
Öfkemi saklıyorum
Patlar içinde patlar
Patlamaz zamanla etkisi geçer
Tamam balık. Yılan balığı dersek linç yemeyiz değil mi?
Ncc yemezsin saldım artık dhd
Ala ala sana bir şeyler olmuş 🙄 nereye saldın acaba bu umarsızca yaşamayı?
Direnmekten yoruldum yengeç
Herkes üzgün herkes.
Üzgün değilim hissizimm
Hislerini kaybettiğin yere bak diyecem de. İmkansız bir şey istiyorum sanki.
Ben herşeyimi kaybettim kısa net
Biraz daha mesafeli oldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar