Herkes benden nefret ediyor annem babam kardeşlerim ne yapacagım ben?

İki kez hastanede yattım psikiyatri de ilac kullan diyorlar neymiş psikolojim bozuk işe girsem fabrikaya yapamıyorum yasamak istemiyorum gercekten kendime zarar versem bu kez arkamdan kimse ağlamaz zaten sessiz sakin içine kapanık birisiyim psikiyatri ilaç içtiğim için o beni biraz daha sakin yapıyor ne evlenebilecegim zaten ailem olmasa bile abim gil evi satar ben acıkta kalırım herkes beni dışlıyor işe girsem yine kovulcam diye korkuyorum bıktım gercekten yasamak istemiyorum bu hayatla ilgili bildiğim hiçbir sey yok herkes bana acıyor gözle bakıyor resmen
Herkes benden nefret ediyor annem babam kardeşlerim ne yapacagım ben?
Cevapla