Günümüzdeki arkadaşlık anlayışı çoğunda maddiyata bağlanıyor örneğin ben sana 300 tl hediye aldım sen bana 250 tl nasıl layık Gördün İşte beni çok kıskanıyor yani benim o gördüğüm arkadaşlıkların çoğu böyle kıskançlık karşılıklı ve maddiyat oluyor sizin arkadaşlık ilişkilerinizde bu tarz olaylar yaşandımı?
Sizin için Arkadaşlıkta maddiyatmı ön planda yoksa maneviyatmı?
Arkadaşlarımdan neden maddiyat bekleyim ki. Bu arkadaşlık olmuyor zaten bildiğin çıkar ilişkisi. Benim için her zaman maneviyat daha ön planda olmuştur.
Maneviyat önemli bence. Kişi parasını kaybeder kazanır. Maneviyat para ile kıyaslanamaz. Onun kaybedişi para gibi olmaz. İnsanın öz benliği gider ise hiç bir şey getiremez. Tabi takdir Allah'ın.