Kendimi AGNOSTİK gibi hissediorum ve mantıklı gelmeye başladı peki sizin düşünceniz nedir?

Agnostizim belirsizlik var ya da yok asla bilemiyecegimiz bir olay din insanları hizaya sokmak ve kaosu engellemek için geldiyse eğer diye dusunuorum linç yemek istemiyorum bu arada sadece bu kavramı silmek istiyorum aklımdan haftalardır araştırıyorum internetten kitaplardan ama dünya düzenine bakar mısınız sizce adalet gerçekten var mı Afrika'da açlık dan ölen bir çocuğun feryadımı daha adil zenginlik içinde büyüyen dinini doya doya yaşıyan. İnsanlarmi Vel hasıl kelam Tv'de izlediğimiz hocanın oğluna bakiorum babasını bire bir taklit edior ve bu işten oda para kazanıyor ismi Nihat Hatipoğlu din para kazanmak için uygunmu bu kadar basit mi her şey belki saçma dusunuorum diorum bazen kendime bu düşüncelerden nasıl kurtulabilirim bilmiorum
Kendimi AGNOSTİK gibi hissediorum ve mantıklı gelmeye başladı peki sizin düşünceniz nedir?
Cevapla