Normalde bir ömür indirmeyebilirim ancak konu manit olunca:
Ben: bu sefer öyle hemen tamam demek yok, küsücem, konuşmicam bir kaç gün, mesajlarına hemen cevap vermicem vs vs Manit: kusura ba... Mesajdan 1.5 dakika sonra yine ben: ah aşkım seni nasıl özledim, hiç önemli değil
Buna tek karar veremiyorum. Keyfin ve kahyasıninda onay vermesi lazim Detayi kimse okumamış heralde ya da ben farkli pencereden bakıyorum bilemedim anladigim sekilde cevap vericem benim duvarlarim biraz yuksek iki uc sohbete hemen yikilmaz
Genelde ona olan öfkemi uzun uzun düşünüp sanki karşımda öfkeli olduğum kişi var gibi konuşuyorum kendi kendime.. Sonra o malum kişinin tek cümlesiyle o bütün kurduğum cümleler bitiyor, yok oluyor..
Acun göz kırpsa kalp krizi geçirecek insanlar var 😃 Adamına göre değişir. Kimi ne yaparsa yapsın o yelkeni indiremez kimi ilk 5 dk da indirir. Bıraktığı etki önemli
Kim olduğuna göre değişir tabii ki. Mesela ihanet edeni silerim, ne yelkeni ne suyu. Değer verdiğim biriyse aradan geçen zamana ve olayın ehemmiyetine göre çabuk da olabilir.