Bir hata yaparız bazen ve bundan pişmanlık duyarız. ama bu hatayı tekrar ederiz güvenmek gibi mesela birilerine güvendiğimiz için pişman olsakta bazen bu hataya bir daha düşebiliyoruz peki siz pişman olduğunuz konuyu bir daha yapıyor musunuz?
Pişmanlık duyduğunuz şeyleri tekrar ediyormusunuz?
Pişmanlık duyuyorsa zaten tekrar etmez aynı davranışı. Tekrar ediyorsa zarar gördüğünü idrak etse de pişman olması gerektiği bir davranış içinde olduğunun farkında değildir. Aynı işlemi tekrar tekrar yaparak farklı sonuç almayı beklediğini ama alamayacağını birisi söylemelidir o kişiye.
En İyi Cevaplar