25 yasinda olumu dusleyecek kadar sıkıldım sizde sıkılmadıniz mı insanlardan?

Artık eskisi kadar neşem yok hiçbir seye tahammulumde yok her sey amaçsız anlamsız bomboş geliyor sadece nefes aliyorum sevdigim seyleri hayallerimi isteklerimi sorsaniz cevap veremem herkesin işine yarayan robot gibi hissediyorum saygi yok sevgi yok bomboş 25 yaşında ölümü düşleyecek ve bekleyecek kadar sıkıldım kimseye bir sey anlatamamaktan anlaşılmamaktan sorunlu ilan edilmekten insan değilde dünya' ya insanların isteklerini yerine getirip memnun etmeye calışan bir robotmuşum gibi...🥀😿
25 yasinda olumu dusleyecek kadar sıkıldım sizde sıkılmadıniz mı insanlardan?
Cevapla