Valla benim ilişkim uzaktan. Değişti kendileri yani artık eskisi gibi davranmıyor bana ve tartışmalarda hakaret ediyor değiştirmeye çalışıyor kısıtlıyor falan filan ayrilmak da istemiyorum seviyorum diye ama sonu iyi değil pek onu da biliyorum napicam sıkısıp kaldım yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sıkıldıysan aç iki kitap oku daha iyi şartlarda sıkılırsın
Ne anlatalim hayat çok kötü sevgilimiz bize kötü davranıyor en ufak güzellikte bişey olmuyor ki 🥺
İşte bu derdini anlat
Valla benim ilişkim uzaktan. Değişti kendileri yani artık eskisi gibi davranmıyor bana ve tartışmalarda hakaret ediyor değiştirmeye çalışıyor kısıtlıyor falan filan ayrilmak da istemiyorum seviyorum diye ama sonu iyi değil pek onu da biliyorum napicam sıkısıp kaldım yani
Seviyorum diye ayrılmamak saçma yipranmak yerine ayrıl
1 sebep daha var tabii. Evleneceğinizi düşünüp bide hiç değişeceğini düşünmemiştim ve ilk ilişkimi yaşadım canım gibi
Anladım ayrılmak istemiyorsan da küçük kaçamaklar dene
Canım gibi ne ya salk gibi diyecektim
Küçük kaçamak derken aldatmak gibi mi
Yaşananlara pişmanlıkla bakma
Evet aldatmak gibi
Aslında hakediyor dimi
Evet seni mutlu eden biri olsa aldatma saçma olur
Ben yapmadım işte birakmadim da hiç hep 4 elle tutundum ama yoruldum yani bende insanım
Önemli olan sensin sen mutlu olmak için sevgili oldun onunla
Bide 4 yıl peşimden koştu 😂 gercekten bazı insanlar pişmanlıktır
Hahaha sende onu pişman et o zaman ne kaybettiğini görsün
Aldatmak bana göre acizliktir ama bırakıp yeni biriyle olursam belki olabilir
Neyi acizlik ya bırakın şunları kimse o kadar doğru değil heyecan yaşayın heyecan
Biliyorum ki yine gelicek arkamdan ama bu sefer ikinci şans yok vermem
Kesin verirsin
Son sansı artık kullanir kullanmaz bilemem
Kaç yaşındasın
Galiba sen çok aldatıyosun 😂
22 yaşındayım
Benim 7 senedir sevgilim yok ama sevgilisi olan kızla çok konuştum hoş ve adrenalin dolu bişey
7 senedir sevgilin niye yok aşka küstün dimi tıpkı benim bu ilişkim olmazsa aşka küseceğim gibi
Aman ciddi ilişki genç yaşta saçmalık onu anladım
Keşke şu düşünce bende 1 yıl önce olsaydı. Ciddi ilişkiyi saçma görseydim de bunlar gelmeseydi başıma
Gel beni seni yoldan çıkartırım 😂
Aman aman dur bide yoldan cikmakla uğrasamam zaten yeterince derdim var 😂
Gel anam gi azıcık eğlen 😂😂
Sen nerelisin 😂
Konya şivesi gibi geldi konuşman 😂
Sivas Kayseri'de yaşıyorum sen
Konya'da yaşıyorum bende
Yakınmış
Biz niye buradan konuşuyoruz ki 😂
Evet şivesi de benziyor
Zaten gidiyom şimdi uyumam gerek iyi geceler 😂
Aynen
İyi geceler tatlı rüyalar rüyanda beni gör sevgilini aldatiyoruz filan 😂😂