Senin için yanan biri var mı, var mıydı ya da var olduğuna inanıyor musun?

Kuvvetli ama çoğu insan için çok da samimi olmayan bir laftır bu.
"Senin için yanıp tutuşuyorum."
Senin için yanan biri var mı?
Yoksa var mıydı?
Ya da var olduğuna cidden inanıyor musun?
Senin için yanan biri var mı, var mıydı ya da var olduğuna inanıyor musun?
Senin için yanan biri var mı, var mıydı ya da var olduğuna inanıyor musun?
Cevapla