Kuvvetli ama çoğu insan için çok da samimi olmayan bir laftır bu.
"Senin için yanıp tutuşuyorum."
Senin için yanan biri var mı?
Yoksa var mıydı?
Ya da var olduğuna cidden inanıyor musun?


Bir zamanlar varmış!! Haberim yoktu benim. Megerse platonik seviyomuş beni. Yıllar sonra aradi telefonda konustu evli cocugu varmis. O zamanlar seviyomus. Telde konusunca söyledi.
(İsin garibi halada unutamamis. Disarda biyerde bulusalimmi dedi bana!🤦♂️🤦♂️)
Belki vardı belki yoktu. Ama yanmak beraber olmalı şarkı yine çok güzel.
Güzel şarkılar benim işim:)
🌸🍒
vardır. 🍭
Eig için teşekkürler. 🍬
Rica ederim 🙂
Cevap
0Cevap
Var olduğuna inanıyorum, en azından inanmak istiyorum.
Ne alaka?
Anladım.
Sanmıyorum. Yoktur. Olsaydı bilirdim herhalde.
Eski sevgilim dkdkdk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?