Bazı zamanlar nefes almak zordur. Böyle zamanlar sonsuza dek süremez. Mutsuzluk, mutluluk, hiçbir şey sonsuza dek sürmez. Her şey yoluna girecek. Ya da her şey mahvolacak. Bunlar hayatın bir parçası. Ne olursa olsun hayata şans vermeliyiz. Hiçbir şey dayanılmaz değildir. Bu sadece hayat.
Gerçekten mutlu musun yoksa öyle gözükmeye mi çalışıyorsun?
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Mutluyum.. İçimde tutmuyorum hiçbir şeyi.. Üzgünsem de üzgünüm derim yani.. Bunda utanacak ya da çekinecek bir şey görmüyorum.. Biz insanız ve insan olmanın getirisi zaten bu duygular.. Bazen bitik hissedebiliyoruz, bazen kafası karışmış bir ruh haline bürünebiliyoruz, bazen depresyona girmek istiyoruz çıkmamacasına.. Fakat insanız dedim ya bir şekilde yıkıldığımız yerden yeniden kalkmayı başarabiliyoruz bence en önemlisi bu.. Herkesle her şey de paylaşılmaz elbette.. Yani yerine göre mutsuz olduğumuzu belli etmememiz gerekebiliyor.. Duruma ve karşımızdaki kişinin kim olduğuna göre değişir.. Keyifli geceler..
Bu duruma göre değişiyor ben işin açıkçası. Yani bugün mutluysam yarın mutsuz hissedebiliyorum. Biraz o an ki dengeme bağlı. Fakat genel olarak mutlu bir insanım. Mutsuz olacak bir şey yok bana göre. Her sorun bir şekilde çözülüyor nasıl olsa. Karalar bağlamanın ve insanın kendisini mutsuz etmesinin bir anlamı ya da mantığı yok. Bırakıyorum her şeyi akışına ve oluruna. Mutsuz olsam bile bir şekilde tekrar enerjimi yükseltmeyi biliyorum. Her duygunun farklı bir güzelliği var.
Mutsuz gözükmeye çalışmama rağmen insanların zor günümde yanımda olmadığını görüp iyi dostlarımın yardım eli uzattığına şahit olduğum için gerçekten mutluyum.
Hayır kimse gerçekten mutlu değildir. Herkes rol yapıyor..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Gerçekten kimseye gözükmek istemiyorum ve gerçekten nasıl göründüğünüm kimsenin umrunda değil ben nasılsam öyle onlarda nasıl görmek isterse öyle herkes kafasina göre
Evet mutlu yanlarimizda var mutsuz olan yanlarimizda bilincindeyim. Soyleki şunu anladım. yaşama olan ne varsa son bulacak bir gün içimde kötülük barındırmıyorum. şu an mutluyumm