Moralin bozukken seni mutlu etmek kolay mı?
Yoksa,
Mutluyken seni darmadağın etmek mi daha kolay?
Yoksa,
Mutluyken seni darmadağın etmek mi daha kolay?
Merhaba ; aslında ikiside hızlı etkileyecek şeylerdir insanı ! Bir insanın IQ seviyesi takıldığı 5 kişinin ortalaması kadardır diye bir cümle duymuştum ben. Bunu mutluluk veya mutsuzluk olarakta değiştirebiliriz ben karşımdaki kişilerin pozitif enerjisini almaya çalışırım kendime çünkü iş aile arkadaş ortamında karamsarlığı sevmem hiç bir şey bilmiyorsam en azından neşeyi kendim oluşturur ona göre ortamın havasını değiştiririm bu yüzden bana en uygunu pozitiflik 😇❤️🙏 teşekkür ederim iyi çalışmalar diliyorum 🍵🚬
Moralim bozukken bile beni mutlu etmek çok kolaydır enerjim çok kolay düşmez
Cevap
1Cevap
Mutluyken mutsuz etmek daha kolay
Olumsuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?