Hayat bana çok tatlı geliyor size de öyle geliyor mu?

Çocukluğumdan beri gözlemci bir kişiliğim var

Çok kötü hissettiğim sanrılara inandığım ölmek istediğim zamanlar oldu
Ama artık hayat çabası bana çok tatlı geliyor

Çabalıyoruz hiç anlamı olmayan şeyler için bazen üzülüyoruz bazen seviyoruz sonra kalkıp devam ediyoruz

Hepimiz kendimizi özel sanıyoruz ama aslında çok basit ve gereksiz varlıklarız

Sonra öleceğiz
Çok tatlı değil mi ama
Güncellemeler
+1 yıl
Çok kötü hissediyorum ama çok mutluyum böyle düşünmek beni sanki depresyona sokuyor ama bir yandan mutlu ediyor eğleniyorum
Hayat bana çok tatlı geliyor size de öyle geliyor mu?
Cevapla