Bu durumu kendi içimde hangi duyguyla deyistre bilirim?

Çocukluk yaşlarimda bize kötülük edenlere katlanmasak bizde kötü oluruz gibi bı his oluştu bende bunu nasıl değiştirebilirim ya da benim bu düşüncenin altında yatan sebeb nedir
Bu durumu kendi içimde hangi duyguyla deyistre bilirim?
Cevapla