Abla aylık 60-70 lira yol param var :( Ayda 150 TL falan da gıdaya veriyorum :( 400 lira barınma :( Bu kadar :( Sigaram falan yok :( Toplamda 610-620 lira yapıyor :( Hadi düz hesap 700 diyelim abla :( Çok mu abla yaaaa :(da
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani iyi ki sigara içmıyorsun kardeşim yoksa ne yapardın
Hayatımda hiç para biriktirmedim. Kredi kartı ekstrelerim en az bir asgari ücret miktarında gelir. Asla tutumlu olmam olmakta istemem. Birikim boş iştir. Sabah ölürsem birikimlerim boşa gider fakat kart borçlarını sigorta kapatır :)
Ne cok tutumluyum ne de cok masrafliyim. Öyle diyeyim. Birikimde yapacaksin yeri geldiginde harcayacaksinda bu dunyaya bir kere geliyoruz. Cimri olmaninda manasi yok. Ama savurgan olmakta yanlis bir sey.