Niye Kilo alinca kimse beni cekici bulmamaya basladi?

ilk defa bu kadar dış gorunusume hakaret aldım yine güzel olduğumu duyuyorum ama aynı zamanda hakaret eden de çok bu kilo olayıyla niye dalga geçer ki bu insanlar çok zor şeyler yaşadım kendimi yemeye vurdum çünkü yemekle sadece mutlu olabiliyorum beni mutlu eden bi olay ya da insan olsa etrafimda zaten yemeğin yüzüne bakmam
Güncellemeler
+1 yıl
Kilo alınır verilir yani en azından sıska sıçan suratlı birsey değilim onlar herturlu çirkin olacak mesela ya da kenafir suratlı birsey değilim
Niye Kilo alinca kimse beni cekici bulmamaya basladi?
Cevapla