Genel olarak hangi cinsiyet daha özgüvenli sizce?
Kızlar daha özgüvenli
Erkekler daha özgüvenli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadınlar daha özgüvenli diye düşünüyorum erkekler biraz daha saç baş tip olsun çok takıntılılar Bunu hepsini katmıyorum tabii ki bazıları sadece hani tipim olmuş mu giydiğim olmuş mu diye takıntı yaparak geçirirler günlerini biraz da kasılıyorlar ortam içinde kadınlarda biraz utangaçtır ama kısa sürede ortama ayak uydururlar erkekler için aynı şeyi söyleyemeyiz o yüzden kadınlar erkeklerden birtık daha özgüvenli ve rahat 🌸
Cevap
5Cevap
Translar. Beyni olmayan özgüvenli daha doğrusu arsız
kızlar daha özgüvenliler
Erkekler çok özgüvensiz
Kadınlar hep pofpoflandigi için kadınlar bence
Kızlarınkine özgüven diyemem
tabiki de erkekler daha özgüvenli
kızlar wqweqqğpwğlp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?