Her şeyde kötüyüm hiçbir şeyde iyi değilim neden böyle?

Evde okulda hatta oyunlarda bile hep başarısızım kötüyüm hiç iyi değilim neden böyle ölsem daha iyi vallahi herkes bir yerlerde başarılı her yerde olmasa bile 1 tane de olsa iyi oldukları konu var ama ben her konuda tökezliyorum hiçbir yerde başarılı değilim
Her şeyde kötüyüm hiçbir şeyde iyi değilim neden böyle?
Cevapla