Hiç bir zaman mutlu olamıyacağımı düşünüyorum. Size de böyle oluyor mu?

Çok durgun bir insanım bu zamana kadar yüzüm hiç gülmedi. Tam anlamıyla mutlu oldugumu hatirlamiyorum. 21 yasindayim ve etrafima bakiyorum arkadaslarima bakiyorum herkesin hayati tıkırında ya sevgilisi var ya nisanli ya evli o cafe senin bu cadde senin dermis gibi gezip hayatina bakiyor. Kimse beni gormuyor sanki üstü tozlanmış unutulmuş okunmamış kitap gibiyim. Ben ne zaman mutlu ve huzurlu olucam.
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen her şeyi bırakıp inthar edesim geliyor ama inanlarım engel oluyor işte.
Hiç bir zaman mutlu olamıyacağımı düşünüyorum. Size de böyle oluyor mu?
Cevapla