Kendime tavsiye verirdim. Arkadaşlarımın hayatımın merkezine koyduğum bir dönem oldu. Derdim ki kendime en iyi arkadaşın ailen. Kimse için onları 2. Plana atma.
Kendime tavsiye verirdim. "Kendini değersiz hissetmene neden olan kimseye güvenme, hayatına alma. Sen çok değerlisin. Başkalarına ihtiyacın yok. Fazla kalabalığa gerek yok. Mutlu bir yalnızlık gereksiz kalabalıktan daha iyi. Benim sana ihtiyacım var. Çıkarcı insanlar için üzme kendini. Artık sadece kendini düşün ve sev. Sen benim her şeyimsin ben sana yeterim. " derdim.
Geçmişe gidip 16 yaşındaki kız çocuğuna tavsiyelerde bulunmak isterdim. Ona derdim ki kimsenin önünde asla asla eğilme. Gücünün farkına var.. Ve herkese gücünü göster.