Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Böyle zamanlarda hiçbir şey yapmıyorum. Uyuyup hayata geçici bir mola veriyorum. İnsan o zaman kendini bazı şeylerde soyutlayabiliyor. Uyandığımda ise zaten resetlenmiş oluyorum biraz. Zorunlu yapmam gereken şeyleri yapıyorum. Zaten en fazla iki gün sonra geçiyor. Sonra kaldığım yerden devam ediyorum.
😃 düşünmemek için boş kalınca sürekli müzik dinliyorum dayı. Genelde enstürmantal. O notalar, basılan perdeler, ara sesler ana sesler. Sòl sibemol😄😄 hepsi içimden geçiyor aklıma takılmıuor bir şey.
Mesela az önce hiç çalışasım yoktu. Cıktım balkona tamda güneş vuruyor kapadım gözlerimi derin nefes alıp verdim andan biraz olsun uzaklaştım. Yetti, şimdi calışmaya devam.