Ağlamak zayıflığın göstergesi midir yoksa deşarj olmak mıdır?

Gözyaşı dökmek güçlü olmanın göstergesimidir yoksa güçsüzlüğün göstergesimidir? 😇🌸
Ağlamak zayıflığın göstergesi midir yoksa deşarj olmak mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! ✨
Ağlamak zayıflığın göstergesi midir yoksa deşarj olmak mıdır?
Cevapla