
Hem cinslerimin yaptığına eminim de beylerde kararsız kaldım 😀
Ben mesela normal değilim 🤪

Hatırlar gibiyim sanki..
Öyle özellikle gidip aynanın karşısında ağlamadım ama ağlarken aynanın karşısından falan geçtiysem, bir göz atmışımdır.. 😄
Ahahha kadınlar yalnız değilmiş demek ki 😀
aynada neden kendimi izleyim ki. s ne güzelim ya ağlarken bile güzelim bide güldüğümü düşünün filan :ss ben kendimi hasta sanırdım benden daha hastaları daha kötüleri varmış rabbim :d
😂😂 yarabbel alemin bu nasil dengesizlik mi dedin
ben kendimi sakat sanırdım yarabbel alemin :ss beterin beteri varmış diye boşuna dememişler :d olsun buda senin ayrı kendini avutma şeklin olsun farkın tarzın misali.. koparıyosun beni muhtarın kızcağızı 😋
Ağlarken kendimi videoya çekerim, ağlamadığım bir zamanda açıp “Şu tipe bak mk” deyip kendimle dalga geçerim ve en sonunda da videoyu silerim hahahahahahahaha
Özellikle aynaya bakmam, ama lavabonun başında ağladığımda bakmışlığım oldu fjfjfj çirkin olduğumu fark ettim
Cevap
9Cevap
Bilmem ağladığım zamanlar yanımda ayna olmuyor 😃
Ağladıktan sonra aynaya bakıp gözlerimin
Daha güzel gözüktüğünü görüyorum sonra biraz daha ağlıyorum ki daha güzel görünsünler sjsksksk
Ağlarken aynada kendisini izlemesinin insanın normal bir şey değil o yüzden hiç öyle bir şey yapmadım. Sağlıklı bir şey olduğunu da düşünmüyorum.
Aynada kendini izleyenler normal değil yani :)
İzlemem sigara yakarım , yarım saat sonra bir şey olmamış gibi hayatıma devam ederim.
Ben ağlamam ya en son ne zaman ağladım hiç hatırlamıyorum içime atarım hep
Ağladığım zamanlar yapmam ki. Oturmak varken aynaya bakmak nedir? Hiç ağlayamıyorum zaten duygusuz olmuşum ben valla.
Evet izliyorum 🙈 hatta güzel görünmeye çalışıyorum onca çöküntünün arasında 😂😂
Çok güzel oluyorum vala 😃😂
Gozlerim parlıyor dudaklarım pembelesip büyüyor benim çok tatlı oluyorum Allahım Allahım 😂😂
Aynıyız beybisi 😍😄
Gidip biraz ağlayalım 😂😂🤪
😂🤪🤪
Böyle bir şey kimin aklına gelir ki.
Kadınların 😀
Nasılım diye bakıyorum:))
Ben sarhosken kendimi izlerim kufur ederim vs vs..
İzliyorum daha bi güzelleşiyor insan ahahah
ağlama aynı yaprama benziyon diye aynaya yımrıh attıydım
Aynada niye kendimi izleyeyim 😅
İzliyorum. çok çirkinim diyip daha çok ağlıyorum
Hayır ağlamam ben
Izlerim
İzlerim😂
Izlemem
Izliyorum
Ağlamıyoruz ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?