Benim gibi dini nedenleri olmadığı halde alkol tüketmeyen var mı?

Hiç dindar olmayan seküler bi ailede büyüdüm kendim de dindar değilim. Ama hayatımda sadece bir kez alkol tükettim o da ergenken. Aşırı boş bir şey insanı uyuşturmaktan başka işlevi yok. İçki içmek neden aydın olmak gibi görülüyor anlamış değilim ben makine mühendisliği okuyorum yani ben alkol tüketmiyorum diye cahil miyim 😄 ama alkol tüketen karısını döven adam benden aydın mi oluyor? Yanlis anlamayin kimseyi yargilamiyorum isteyen istediğini içsin de sadece bu bakış açısı saçma geliyor. Alt tarafı bi icecek yani neden bu kadar anlam yüklenir ki
Benim gibi dini nedenleri olmadığı halde alkol tüketmeyen var mı?
Cevapla