"Sezarın Hakkı Sezara" mı, sizin adalet sisteminiz de?

.
.
Sevdiklerine kıyak yapanı mı dersiniz, iki övgüye düşeni mi, dersiniz. bilemem ama, çok kötü zamandayız. Zaman değil bizler kötüyüz.
"Sezarın Hakkı Sezara" mı, sizin adalet sisteminiz de?
Cevapla