Gece 1'de yatıp 3'te uyuyan bu kardeşinize ne önerirsiniz a dostlar?

Bir kaç gecedir aynı şeyi yaşıyorum. Huy olmasından korkuyorum çünkü normalde yatar yatmaz en geç yarım saatte uyuyan bir insanım.

Şimdi elimde bitki çayım, yanında mumum ve elimde telefonumla derdime derman aramaktayım asdfg
Gece 1de yatıp 3te uyuyan bu kardeşinize ne önerirsiniz a dostlar?
Güncellemeler
+1 yıl
3 değil 4 olacaktı =/
Gece 1'de yatıp 3'te uyuyan bu kardeşinize ne önerirsiniz a dostlar?
Cevapla