Olmayacak duaya amin demiyorum ama nasip, kısmet de demiyorum Tamam hepimizin kaderi yazılı ama bu kadere yön vermek bazen elimiz de. Bize fırsat sunulur onu bulmak lazım. Örnek veriyorum işe ihtiyacın var aramazsan sana iş gelmez ya da dostluk mu arıyorsun cabalamazsan bu gelmez. Bütün gün evde boş boş otur sonra nasıp, kısmet de öyle bir dünya yok maalesef Mucadele etmeden bir şeyler olmuyor Olmayan şeyleri de zorlamaya gerek yok bence.
Oldurmaya çalıştığım şeyin ne olduğuna bağlı aslında. Çok istediğim bir şey ise ve olduğunda da bana olumlu sonuçları dokunacaksa asla pes etmem, çabalarım. Buna rağmen de hala olmuyor ise o zaman vazgeçip, nasipte yokmuş demesini de bilirim.
Sınırları zorlarım elimden gelen çabayı gosteririm çalışırım didinirim ama baktım olmuyosada olmuyordur yani zorlamanin alemi yok. Ama isteyipte basaramadigim şükür bişey olmadı buzmana kadar işim kafama koyduklarim hepsini yaptım aklım hala yapamadiklarimda 😂😂
Böyle durumlarda, hep üstad Mevlana Celaleddin Rumi'nin şu sözü aklıma gelir: Bir şeyi çok istiyorsan ve olmuyorsa zorlama. Ya daha iyisi olur; ya da hayırlısı budur..
Genelde olacağına inanmadığım iyi hissetmediğim şeyler için uğraşmam. O yüzden inandığım, başardığım ve başaracaklarımla mutluyum. Gerisinin bir önemi yok.
Oturup önce sakinleşiyorum. Sonra neden uğraştığım halde başaramadığı sorguluyorum. Kendi içimde gereken dersleri alıp kendimi toparlayıp önüme bakıyorum. Bu kadar…