1) Tekne 2) Erzak 3) Yakıt Yanıma alacağım şeyler demişsin bende en mantıklılarını seçiyorum. Issız ada da neden kalayım ki geri dönüş yolu arar en güzel yere sığınırdım :D Hatta burası Japonya, Brezilya, Arjantin vs olabilirdi. Sıfırdan bir hayat kurmak benim için iyi olurdu özellikle Japonya'da Gidip adalar da survivor yaşamaya hiç gerek yok bence. Canım sıkıldıkça adaya döner belki yeni kıta keşfetmiş edasıyla sıfırdan ülke bile kurabilirim. Hayal yelpazem rengarenk :D